Wyświetlanie urządzeń peryferyjnych bezpośrednio w poczekalni Google Meet
Przed dołączeniem do spotkania Google Meet, użytkownik będzie miał możliwość natychmiastowo sprawdzić, które z jego urządzeń peryferyjnych jest dostępne. Nadal dostępny będzie widok tych urządzeń z poziomu menu ustawień, jednak ta aktualizacja ułatwia wybieranie sprzętu lub rozpoznanie potencjalnych problemów.
Ulepszenia integracji sprzedaży i obsługi klienta w Czacie Google
Narzędzie do sprzedaży Salesforce i narzędzie do obsługi klienta Zendesk są teraz lepiej zintegrowane z Czatem Google, dzięki użyciu zaktualizowanych aplikacji Czatu Salesforce i Zendesk. Chatowa aplikacja Salesforce umożliwia teraz łatwiejsze wyszukiwanie i udostępnianie zapisów Salesforce w Czacie. Chatowa aplikacja Zendesk wprowadza poprawione powiadomienia o aktualizacjach
W ramach naszej misji zapewnienia najwyższej jakości użytkowania na urządzeniach z dużym ekranem, użytkownicy składanych urządzeń z systemem Android uzyskali dostęp do widoku 2 panelowego w Google Meet i Gmail. Dodatkowo obejmuje to również kartę Czatu w aplikacji Gmail.
Ulepszona skala powiększania podczas korzystania z Arkuszy na urządzeniach z systemem Android. Po otwarciu aplikacji Arkusze skala powiększenia różni się w zależności od rodzaju urządzenia.